Het kan zijn dat er lucht in de radiator zit. De cv-ketel moet dan ontlucht worden. Dit is iets dat u zelf moet doen. Zie hiervoor ook de handleiding Ontluchten en bijvullen Cv-installatie. Als dit niet helpt of niet lukt kunt u, ook in de avonduren en in de weekenden, contact opnemen met de Breman Service Zeist: 030-635 88 00.

Hebt u een verstopping in uw wc, douche of wastafel? Gebruik dan nooit agressieve ontstoppingsmiddelen, zoals zoutzuur of caustische soda! Deze worden keihard en daardoor wordt het probleem alleen maar groter. Zie voor het voorkomen en verhelpen van verstoppingen de handleiding Ontstoppen van de afvoer. Lukt het u niet de verstopping zelf te verhelpen? Neem dan contact op tijdens het spreekuur van de technische dienst van de woningbouwvereniging, op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 09.30 uur op telefoonnummer 030 6985030.

Als uw kraan lekt, moet u dit zelf (laten) verhelpen. Het vervangen van leertjes komt voor uw eigen rekening. Indien uw kraan versleten is, zal de woningbouwvereniging uw kraan vervangen.

Als het water in uw toilet blijft doorlopen, neem dan contact op met de technische dienst van de woningbouwvereniging, op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 09.30 uur op telefoonnummer 030 6985030.

Constateert u dit bijvoorbeeld in het weekend en bent u bang dat het u teveel water kost, draai dan het kraantje van de stortbak in de toilet dicht.

Extra inbraakwerende maatregelen voor u woning regelt u zelf. Als u de maatregelen aangebracht wilt hebben volgens de normen van het Politie Keurmerk Veilig Wonen en in aanmerking wilt komen voor een certificaat, moet u dit aanvragen bij een erkend bedrijf.