De cv ketel wordt 1 keer in 1,5 jaar nagekeken en onderhouden door Breman Service Zeist. U ontvangt hierover automatisch bericht van Breman Service Zeist.

Wanneer u een defect aan uw huurwoning wilt aanmelden voor reparatie dan kunt u dat op twee manieren doen:

  • telefonisch tussen 08.30 en 09.30 uur via telefoonnummer: 030 – 698 50 30
  • via het online reparatieformulier op deze website.

U omschrijft het probleem zo goed mogelijk en laat uw contactgegevens achter. Wij informeren u vervolgens over de stappen die we ondernomen hebben om de reparatie te doen.

De woningbouwvereniging zorgt ervoor dat uw woning in goede staat blijft. Dit houdt in dat wij zorgen voor het grote onderhoud aan de buitenkant van de woning. Ook zorgen wij voor de leidingen en voor de gemeenschappelijke installaties. In het onderhouds ABC staat per onderwerp beschreven wie wat moet doen. Kleine algemene klusjes zoals het netjes houden van de tuin, de stoep schoonhouden bij sneeuw en bladeren zijn altijd voor de huurder.

U heeft een opzegtermijn van één maand.
U kunt uw woning op elke gewenste werkdag opzeggen, mits de laatst te betalen huurdag ook op een werkdag valt. Op zaterdagen, zon- en feestdagen worden geen eindopnames verricht.

U vult het huuropzeggingsformulier in en levert dit in op ons kantoor (via e-mail, post of aan de balie). U ontvangt van ons vervolgens een bevestiging van uw opzegging. We maken dan ook gelijk een afspraak voor een voorcontrole, waarbij we samen even door de woning lopen en afspreken hoe u de woning oplevert.

Het kan zijn dat er lucht in de radiator zit. De cv-ketel moet dan ontlucht worden. Dit is iets dat u zelf moet doen. Zie hiervoor ook de handleiding Ontluchten en bijvullen Cv-installatie. Als dit niet helpt of niet lukt kunt u, ook in de avonduren en in de weekenden, contact opnemen met de Breman Service Zeist: 030-635 88 00.