Op de pagina ‘handige telefoonnummers’ vindt u de bedrijven die u zelf rechtstreeks kunt bellen als ons kantoor gesloten is.

Vitens levert het water, maar het verwarmen van het water gebeurt door de cv-ketel. Het kan zijn dat er te weinig druk op de cv-ketel staat. Bij de cv-ketel zit een meter. Als het pijltje van deze meter beneden de 1 staat moet de cv-ketel bijgevuld worden. Dit is iets wat u zelf moet doen. Zie hiervoor ook de handleiding ontluchten en bijvullen Cv-installatie. Als dit niet helpt of niet lukt kunt u, ook in de avonduren en in de weekenden, contact opnemen met de Breman Service Zeist: 030-635 88 00.

Er zijn ook complexen waar het gas (de verwarming) centraal geregeld is, u heeft dan geen toegang tot de ketel. Deze huurders kunnen direct contact opnemen met Breman Service Zeist (030-635 88 00) om een monteur langs te laten komen.

Probeert u eerst om de ketel te resetten, hiervoor zit een apart knopje op uw ketel. U kunt eventueel ook de stekker van de ketel uit het stopcontact halen en er na een minuutje weer in doen. Als dit niet helpt of niet lukt kunt u, ook in de avonduren en in de weekenden, contact opnemen met de Breman Service Zeist: 030-635 88 00.

De cv ketel wordt 1 keer in 1,5 jaar nagekeken en onderhouden door Breman Service Zeist. U ontvangt hierover automatisch bericht van Breman Service Zeist.

Wanneer u een defect aan uw huurwoning wilt aanmelden voor reparatie dan kunt u dat op twee manieren doen:

  • telefonisch tussen 08.30 en 09.30 uur via telefoonnummer: 030 – 698 50 30
  • via het online reparatieformulier op deze website.

U omschrijft het probleem zo goed mogelijk en laat uw contactgegevens achter. Wij informeren u vervolgens over de stappen die we ondernomen hebben om de reparatie te doen.